Hello, how are you?

Red båda mina kära ponnysar i paddocken idag, lycckaa. Att bara sitta och trimma dom i paddocken, mumsa på den.
Limone red jag igenom ordentligt, satt ner i traven och galoppera lite. Hon var lite okoncentrerad men fick henne att lyssna rätt så bra på slutet.
Killen lösgjorde jag, han var så stel i höger varv men gjorde världens bästa övningar som sedan hjälpte till.
Så nöjd över mina stars idag. 
Dock har jag börjat få sjukt ont i ryggen när jag rider, fick till slut ta av mig västen vilket hjälpte.
 
Ja, sedan har jag suttit med läxor heeela kvällen, skönt att få gjort det och inga mer denna veckan.
Helt slut idag verkligen, nu har man rosa kinder och en slut kropp som kollar på en dokumäntär.
Nöjd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0