Hejsan

Måste faktiskt skryta lite idag, haha.
Jag och sara har varit sjukt duktiga i skolan idag, jobbade som F*N i skolan idag. Hann med väldigt mycket, skönt.
Fick även en bilförare hem, så grymt.

Var hemma en stund efter skolan, det var en stor snöstorm ungefär.
Men bestämde mig för att dom ska gå, thats it typ.
Killen var som en överladdad bomb ungefär. Behöver jag säga hur det gick eller?

Och ska vi ta dagens höjdpunkt, www.isabellabergh.blogg.se länkade mig. Så sjukt grym tjeje dedär. Så hej alla nya läsare, vill ni veta något?

Ses, vi hörs under kvällen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0