Hade du klarat pressen som känd?

Livet för en stor bloggerska, en ALLA vet namnet på.
Livet bakom kulisserna e nog väldigt hårt, det e nog svårt att leva upp till dessa förväntningar alla läsare har.
Man måste nog har redigt men skinn på näsan för att klara av all publictet som blir om en.
Man måste nog vara en stark peson som vågar stå upp för sig själva för att kunna handskas med alla elaka kommentarer man får dagligen.
 
Det e nog ingen dans på rosor direkt.
Destu yngre om mer känd man e - destu svårare e det nog.
 
Jag tror med handen på hjärtat att hälften av alla vi tjejer och killar som läser en känd blogg inte hade klarat av pressen. MÅNGA av dom sitter nog bakom sin dataskärm och skriver dessa elak kommentarer - dom personerna e nog sjukt osökra, just saying..
 
Hälften av er där ute tror nog att dom stora lever rena rama lyxlivet.. Men det kommer nog många tårar många känslor och mycket PRESS.
 
Bara en tanke jag hade i huvudet. Hade du klarat av att vara en känd bloggare?
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0