Gokväll

Sitter i soffan, med mina mjukiskläder och mitt täcke. Har lurarna i öronen och lyssnar på lugn musik - changed.

Låter det mysigt? 
Hade önskat att jag inte satt här just nu, har så sjukt mycket i huvudet och e så ledsen besviken arg och allt.
Funderar på att byta skola starkt, klarar inte av alla falska personer mera.
Ska försöka hålla huvudet högt och fortsätta framåt med osäkra steg.
Ska försöka simma utan puffar och kämpa.
 
Snart kommer mamma hem och pappa har gjort färdigt tacosen, då blir det goo mat med tända ljus och andra tankar.
Kom ihåg att försöka hålla huvudet högt, jag försöker simma på det djupa vattnet varje dag även om allt går imot.
Håll huvudet högt och gå framåt.
 
Idag har Emilia puschat mig med mina låånga sms och även fått långa sms tillbaks, betyder grymt mycket. You mean so fucking mutch to me.
 
PUSS alla ni.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0