Gokväll

Fick precis uppleva den underbara känslan när statistiken e på TOPP.
Blir så otroligt glad, så det är inte sant.
Att folk vill kolla på lilla mig, och det är inte sant vad ni lyfter självförtroendet asså, seriöst det lyfts otroligt över att man ser ett sträck på en siffra, men typ så fungerar det.

Just nu e jag inne i en period där jag är otroligt säker på mycket, jag vet vart min EGEN gräns går och känns som att vänner som gör småsaker dom själva inte märker men betyder otroligt mycket för mig, på ett dåligt sätt - jag skrattar mest nu.
Jag vet vad jag kan prestera i skolan, jag vet vilka ämnen jag e mycket sämre på och vet vilka jag är bättre på, jag e en otroligt säker person nu, kan mig själv liksom och säger ifrån om något så inte skulle passa mig, känner att ridningen går framåt med båda ponnysarna och jag e en trygg ryttare vilket e otroligt viktigt.
En säker Elin just nu, vilket jag trivs med. Men imorgon kan jag sitta hemma i min säng och gråta istället, who know?

Nu ska jag gå och lägga mig efter en lugn kväll, ses imorgon eller?

My crazy friend<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0