Godnatt

Hade en jobbig dag i skolan idag, trött och sur, why?
Men hade inget annat alternativ än att gå ut i stormen efter skolan och börja trimma.
Red ut limone och skulle kondisträna lite, men tror att snön påverkar henne mycket. Hon tar upp huvudet och kollar på ALLT ANNAT än mig, lite frustrerande men bara att hänga med eller?

Bestämmde mig för att rida killen i paddocken idag, hans energi går varken bort av att släppa han i paddocken eller galoppera av han. Så ja, ni såg ju hur taggad han var? Men DAMN vilken ponny, han var på ett sådant humör där han vilöe jobba och springa, ett sånt sätt som bara Killen kan vara på<3
Skrittade han i tio min och lösgjorde honom med allt. Började trava och försöka ha en lugn och stadig trav, han var sjukt spänd i vänster varv men efter lösgörande fick han på så grymt. Men hans galopp, dessa bakben känner man hur dom sätter sig vid frambena och trycker fram samtigt som han jobbar så hårt han kan och min sits var bra, LOOOOOVE. Satte upp stigbyglarna och tränade lite mage, gjorde skänkelvikningar och sånt och DAMN vad han lyssnade. Jag satt där som ett mongo och skratta åt hans enorma skänkelvikningar. Travade en lång stund sittande och bara fokuserade på min hållning och hans bakben. Han var så otroligt fin, in love with this pony.



Kommentarer
Moa

Super fin blogg! ♥ Titta gärna in på min om du vill =)

Kram ♥

2013-01-16 @ 00:48:35
URL: http://moawittrin.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0