Godmorgon lördag

Fick en skön sovmorgon idag, var behövligt.
Sitter i min säng och har datorn i knät, kollar lite bloggar lyssnar på usik och sriver till er, mys.
Mamma och syskonen ska snart åka till gbg, valde att stanna hemma, slippa stressa ut i stallet sedan, känner inte för det idag.
 
Ska snart gå upp och ät frulle, med varm oboy.  Sedan sk jag klä på mig massor av kläder och gå ut till älsklingarna, rida killen i snön. Åå, så sjukt kul är det och rida han när det är snö och nyklippt - buuuus.
Verkar som denna helgen blir lugn - så sjukt skönt, har inga utsläpp eller något på listan.
 
Kommer en gästbloggning senare, spännande sådan. Ska görs videobloggar i stallet som kommer ut ikväll. Lite annat, en blandad godispåse med mycket i.
Ha en bra dag, så ses vi senare.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0