Godmorgon

då var det Måndag igen.  Gick upp tidigt imorse för att slippa stressa och kunna ta det lugnt.
 
Planerna för dagen idag, ska först fixa igenom skolan, well fuck it. 
Nej, viktigt att ha en posetiv inställning och sträva mot bra betyg för att kunna jobba och få bra med pengar.
Efter skolan går jag nog ner till Ica och köper en yourgurt som får hålla mig sällskap till plugget för veckan. Bestämt att jag ska göra ALLA läxor för vecka idag, eller till klockan fyra då jag ska fixa en häst som ska till spat.
Gillar verkligen att göra alla läxor tidigt på veckan, är inte lika stressad då vilket är skönt.
 
Nu startar vi veckan med ett leende på läpparna, låt ingen trampa ner dig denna veckan för det e du inte värd. 
Ses under dagen, det vet ni.
 
 
 
 
Miss this pony so mutch<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0