Godmorgon

Satt med ögonen i läxböckerna hela kvällen igår, tyckte faktiskt det var rätt kul förutom att mitt huvud gjorde ontont.
Men var rätt stolt efteråt, vilket alla säkert e efter att ha råpluggat en hel kväll. haha.
 
Just nu, mår inte så bra, ot i huvudet och fryser. Men ska palla mig till skolan, har ett viktigt prov på torsdag så måste ha papper som jag kan plugga på.
Era planer för dagen?
 

Nepp, nu kickar vi igång denna skitveckan, kick the as off it. Ser fram imot träningen och dalarna iallafall.
 
Va dig stark idag och stå uppför dig själv, ävn om du står själv vinner du oftats.
Känner såhär för dagen ungefär, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0