Godmorgon

Herre jisses vad trött jag e på morgonen, huvudet bangar ut och mitt rum e svinkallt, vem har lust att gå upp då liksom?
Men antar att jag inte har några andra alternativ, eller?
 
Har så sjukt mycket i skolan nu, ett prov och en stor läxa tills på torsdag.  3 prov nästa vecka och många läxor, två hästar som kräver sin tid i stallet där tiden springer iväg och pang har vi varit ute i 3 timmar, tiden äts upp.
Men för första gången känner jag att jag tar ansvaret och sköter det. Hästarna går bra, plugget e faktiskt inte heelt för tråkigt och jag fixar det med hjälp från mina föräldrar. Gjorde alla mina läxor båda måndag och tisdag i över två timmar på kvällarna med dunkande musik. Så skönt att ha koll på läget tycker jag, inte vara hos en kompis tills 21 på kvällen, kommer hem och gör läxan lite halvdant, för BRA betyg krävs BRA pluggning, right?
 
Today can yourgurtt life change, take care off it. Nu startar vi en onsdag med årets första träning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0