Godmorgon

Jaha då sitter jag här igen och försöker hitta på något att skriva om... Hmm ska jag skriva om att visa respekt, ett ord som jag bär mig dag in och dag ut.... men det har jag skrivit om massor av gånger... Något nytt, något fräscht men vAAAD? Ibland har man huvudet som spränger sönder och massor av inlägg pluppas ut, ibland har man huvudet som står på noll, inga tankar man kan skriva ut och inget pluppas ut. 
Är det såhär, en karusellel som går upp och ner?
Om livet inte var en karusell, hur ska du då kunna ta dig till toppen av berget när du aldrig varit i dalen?
 
Vi startar denna torsdagen med ett glas varm oboy, ikväll ska killen trimmas i paddocken, mysig dag utan plugg.
Älskar er så jäkla mycket asså.
Bjössar lite dåååe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0