Genomskådaning

Finns så DAMN mycket personer där ute som bara spelar ett stort idiotspel för en. Spelar och tror att ingen märker någon, vilket inge gör heller. Det är dubbelmoral hit och dit, just det dubbelmoral, där var en genoskådning.
Serre, hade kunnat sitta länge och skriva ner genomskådningar av olika personer, men sry här på bloggen hängs ingen ut, INGEN.
 
Jag är ingen liten skitunge som hänger ut folk eller sitter bakom min dataskärm och mobbas, jag vill att alla ska må bra, att alla ska få ha en äkta vän...... Men varför tänker jag så? Varför tänker jag att alla ska ha det bra om jag ser genomskådningar, folk som skämms för att dom populära ska tycka man är konstig, tveksamma personer, jag ser detta, varje dag.
JAG ser också hur vänner spelar ett game för mig - och jag hoppas att dom ser att jag genomskådar dom..
 
Men det borde någonstans gå en gräns - hur man behandlar folk och hur  mobbingen varje dag utveklas.
 
Jag vet så sjukt mycket om vänner, seriöst. Men jag har bestämt att huvudet ska hållas högt detta året - jag får puschar genom kommentarer av Olivia - vilket känns tryggt, jag lär mig av hennes ord och vet att hon har rätt.
 
Bara en liten del av alla stora tankar i mitt huvud, just like me and my feelings.


Kommentarer
Olivia - mitt livs citat

<3

2013-01-12 @ 14:31:27
URL: http://mittlivscitat.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0