Franska

Slutar snart skolan, får sjuts hem idag med god mat, tack typ ja.
Har en läxa kvar som jag ska göra, sen e jag ledig och ska ha en grym helg.

Eftet det ska jag fixa iordning killen, hoppa upp på världens gosigaste ponny och trimma han i solen. Gud, ska bli så sjukt kul och mysigt. Jag vet liksom vad jag ska göra med han om han e stel eller något sådant så det går av bara luften. Kan sitta och skratta, gråta, tänka på allt, och samtidigt göra ett utförligt pass på honom. Hans överpigga energi, ställer sig på stället och trippar fram, och åå.

Nu börjar min franska, ses.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0