En dag i mitt liv

Haft en fruktansvärd huvudvärk idag, som släppte och kom tillbaks.
Uch, hatar sånna dagar när jag inte vet om jag kan gå till skolan eller inte, om jag pallar allt liksom. Ångrar att man inte givk osv. Men behöver nog sånna dagar, har börjat få världens hårdaste huvudvärk HELA tiden, men men.

Pratat med Emilia på skype förut, ohå det var något nytt va? Älskar den tjejen verkligen, EN här i världen som inte en playar.
Älskar serre den känslan när man kan sitta ovh spyda ut massor av komplimanger till vänner, och mena det FULLT UT.

Pluggat inför ett stort prov som går av staplen imorgon, e faktsikt orolig för hur det ska gå, menmen mamma väcker mig vid sex imorgon så får jag ta fram mitt häfte och plugga lite till, det ordnar sig.
Tar och statsar fullt ut på ett SO-prov på torsdag istället, nej klart man ska försöka prestera på ALLT man gör i skolan även fast det brallar över ibland, right?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0