DEN DAGEN

Den dagen du bestämmer dig för att trampa på mig, innan det ögonblicket kommer. Sätt dig ner och fundera varför? Många av mina vänner har absolut ingen anledning och kommer nästan aldrig med ett svar när jag frågar dom vad JAG har gjort. Sätt dig ner och fundera varför sedan kan du ju messa mig?
 
Jag fattar att det är svårt när samtalet kommer och du blir bombad med massor av elakheter du gjort, MEN istället för att säga imot och säga falska saker jag har gjort, så fundera? Varför inte bara svara snällt och artigt okej.
Eller är det bara mig du ska behöva tjafsa med, är det ingen annan än mig du kan tjafsa imot, för att du vet att jag inte tar åt mig, varför?
 

Jag kommer alltid vilja ha ett korrekt svar från många människor som sårat mig genom tiderna, och dom såren kommer allldrig läka. MEN om du ifrågasätter och säger imot mig vill jag också du kommer med ett svar.
 
Jag är noga med detta, om du sårar mig och jag säger ifrån ordentligt, om du då börjar ifrågasätta mig och skyller på mig vill jag också ha ett korrekt svar varför. Detta korrekta svaret har jag aldrig fått, neveeh.
 
Godnatt älsklingar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0