Dags för kväll åter igen

Satt och försökte få til et coolt kvällsinlägg som jag ändrade om till något heeelt annat, något som ska publiceras här 12.29 imorgon, read it.
 
Haft den mysigaste helgen på sjukt länge azzå. Verkligen tagit vara på detta, försökt skriva så bra inlägg till er som möligt som sedans lägs på inställt, klickar sedan ut mina tankar som jag har i huvudet och pang bom kan ni läsa dom, för att änu en annan dag göra samma sak, göra inställda listan lång och tänka på annat. Men det är sjukt kul.
Statistiken har också varit grym, som sedan kommer höjas och sedan sänkas, KUL.
 
Ponnysarna går jag ut och rider, kommer in och berättar ridpass och hur det går. Går ut igen nästa dag och kommer in med en NY slutsats.
 
Vaknar på morgon och startar dator, the same shit agien.  Släcker datorn och sover och vaknar igen och bloggar.
 
Kanske hittar på en rolig frågestund - ni frågar jag svarar. ALLTID lika kul med frågor. Väntar några veckor och har frågestund igen.
 
Går ut med min lussebulle i håret och läxorna i handen och frågar mamma och hjälp. Mamma hjälper mig och jag lär mig nya saker. Kommer tillbaks dagen efter och frågar om andra läxor som jag inte fattar.
 
Allt händer och allt går runt i en bana. Men varje sak jag radat upp här, det blir olika vaaarje gång.
En dag kanske jag inte fattar läan lia fort och mamma får rabbla upp det tusen gånger.
Får in olika spännande frågor MEN svarar med ett leende på läpparna varje gång.
E trött so F.A.N en dag och e sur på alla, får ett dåligt inlägg, men efter det kommer ett nytt, right?
 
Alla ridpass på mina ponnysar är olika, inget är det samma likt, NEVER.
Statistiken ligger aldrig på samma antal up and downs, right?
Alla mina tidsinställda är kanske samma ämne med en annan förklaring.
 
Godnatt på er. Ni e bäst.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0