Dags att slänga allt in i väggen

Vissa dagar inser man att min sport tar så sjukt mycket tid. Medans kompisar sitter inne i sitt rum och gör inget, jag e ute i stallet och rider i kylan - jag har sån lust att bara slänga ridningen i sopptunnan ibland, drömdagen för mig skulle ju vara att göra inget i en dag.
 
Jag vet hur mycket tid hästarna drar ifrån mig från mina vänner -jag umgås max en gång i veckan med mina vänner för två hästar tar sjukt mycket tid från mitt liv.
Mina vänner fattar att ponnysarna tar mycket tid och att jag inte kan sitta varje sekund och skicka 200 sms på en minut men det är också så dom lärt känna mig.
 
Nu ska jag göra en kopp varm oboy, be mamma stanna in på ica och köpa något JAG vill ha.
Krypa mig ner under täcket och mysa med en vän på telefon.
Denna dagen, när inget står på listan ska jag göra något av. Jag ska göra det jag mår bra av.
En mysig måndag helt enkelt.
 
Bloggen kanske inte ser ut som det uppdateras på ytan men inne i verkstaden jobbas det för fullt med inställda samtidigt som bloggtorkan kommer fram mot mig och sätter STOPP.
Help me, vad ska jag skriva?
 

Ikväll gör alla ni som läser min blogg en sak som får en själv att må bra. Ett varmt bad eller göra en god mat. Ikväll prias du själv, ingen annan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0