Dagen

Gud, var verkligen jobbigt att gå till stallet imorse, längtar inte till skolan kan jag säga.
Gjorde stallet och promenerade limone en sväng. Sedan var det bara att knö ihop sig i en bil med fem säten och sex personer. Langade höbalar i massor och skrattade mycket. Blev en bullfika och sedan upp i sadeln. Fixade en stor paddock som vi släppte limone och killen i, lite damp, typ MYCKET.
Hem, äta och iväg till sara. Sprang ungefär 5 kilometer, snacka om att e helt död.

Just nu kollar jag på en dokumentär om en killen som SKA bestiga alla högsta berg i varje värdsdel. Tycker dom personerna e sjukt coola. Det är ett bevis på att man kan göra allt om man vill, hands up.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0