Dagen och Limones ridpass

Var första skoldagen idag, boooring. Men det gick väl. 
Gick hem och åt lite och sprang till stallet, observera att jag sprang ut och red killen. Han var så sjukt pigg, men idag bestämde jag mig för att han ska lysnna med en gång så när jag dragit lite i munnen vände jag han och gjorde volter på väge, tror ni det hjälpte nej? Men samtidigt var han sjukt fin. Han klipptes även idag.
 
Limone gick som en stjärna, skrittade mycket ibörjan, mjukade upp henne och ställde henne mycket. Red en lugn trav,för mamma ibörjan. gjorde lite skänkelvikningar. mycket tempoväxlingar.
 
Tar av mig min hatt idag för er, statistiken har legat på topp, TACKAR. Ni är grymma, seriöst. Kramar er alla, en stor bamsekram, for real.
 
Godnatt, bebes. Imorgon väntas även en tuff skoldag, men med statistiken kommer det gå bra, haha puss.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0