Då var även denna lördag slut

Haft en riktigt mysig lördag, tog e skön sovmorgon, låg länge i sängen och bloggade. Red ponnyn som e bäst ute i snön, kollat på en film med mamma och hängt med lite kompisar, hade ett hårt träningspass med min lilla mage, kan det bli bättre?

Japp, statistiken har isag legat högt på ribban, seriöst haft besöksrekord här idag, ni e bäst.
Blir så sjukt glad över att ni klickar er in här och diggar min grej liksom, väldigt tacksam. När man e på deephumör och självförtroendet ligger på botten, ni fixar det. Höjer statistiken oendligt.
Mejlet kom, hosthost.

Gästbloggning från Olivia betydde sjukt mycket - att hon 18 år gillar det jag gör och tycker jag är en bra person, det är coolt. Smsat lite ikväll med en av mina närmsta vänner som antagligen vet allt om mig, sara.

Men nu släpper vi detta röriga inlägg, lägger oss i sängen och sover.
Men du, innan du gör det. Skicka iväg ett sms till din vän och säg att dom betyder mycket för dig.
Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0