Chillmåndag

Sista dagen innan skolan börjar, en stor ångest.

Ska verkligen ta vara på dagen, och slappa. Fixade stallet imorse, så e det färdigt liksom, skönt.

Gjorde pannkakor till lunch med, gott var det.

Går hemma i mina mysbyxor, mysiga strumpor och ett linne, mys verkligen.
Som ni nog förstår har jag tid att blogga BRA inlägg idag - vilket jag ska göra.

Ska länka en blogg också, men gör det senare då jag har lite mer tid.

Om du vill bli länkad här, men en liten kommentar från mig. Skriv lite vad du tycker om mig så länkar jag den. Puss.



Kommentarer
Maja S

Tycker du en en sjukt mysig person att vara med Elin både i skolan och annars du förtjänar statistiken eftersom du e värd de gillar din blogg ;) du kommer säkert komma långt i dressyren och om du blir känd dressyr ryttare så kom ihåg ja känner dej

2013-01-07 @ 17:09:06
URL: http://nattstad.se/majasaaranen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0