Blogg?

En blogg tycker jag ska vara uppbyggda på olika sätt - alla är olika och det tycker jag vi ska utnjyta på bloggar.'
Det r kul att läsa bloggar med helt olika tänkande men ändå prioeterar samma saker.
Det e kul att läsa en blogg med lite smått och gott som man mixtrar ihop med långa känslor som kommer rakt från ens huvud ut i andras ögon.
 
En blogg med bara massor av långa inlägg, bara modelkort och inlägg som är meterlånga?
Dom bloggarna blir lite utråkade efter ett tag tycker JAG.
 
En bra blogg som jag tycker. Är en blogg med 2-3 inställda per dag, inläggen behöver inte vara så sjukt långa utan bara något, TEX vilen tränare tränar du för?, Liveuppdatering med kort från NU:et, det är sjukt kul att se. Fråga mig inte varför men det får en att vilja läsa bloggen. Detta blandar man med långa känslor och saker ni inte vetom mig, standard. Även kul att läsa gästbloggningar - oseriösa och seriösa..
 
MEN dom stora bloggerskorna måste ha sjukt mycket skinn på näsan - för det livet e nog inte helt enkelt?
Man får nog vara bredd på många smällar om man lägger upp en bild när man kramar en kille, för alla tjejer blir så sjukt hystersika, den frågan hade jag viljat ställa till tjejer som blir glana om man kramar någon, serre finns det någon mening med det?
 
 
Hur tycker ni att en blogg ska vara uppbyggd?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0