Åså hemma dåe

Kom precis hem från skolan, fick skjuts hem idag igen. Tar så sjukt mycket tid att gå hem har jag märkt, det e nästn mörkt oc nu e man hemma på tio minuter, vardagslyx.
 
Ska snart gå ut till stallet, rida Killen och min andra stjärna.
 
Men först ska jag äta potatismos med hemgjorda kötbullar och chokladglass till efterätt,vardagslyx där med eller?
 
 
Fredag imorgon också, ska bli sjukt mysigt. Tacoooos och så kanske jag ska göra en annan rolig sak med en grymperson, wooopa.
Killens första träning, glad ponny.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0