Äntligen

Äntligen e det dags att sätta sig här vid datorn, skriva massor av mina feeling som pang hamnar oss er.
Dags att försöka skriva ett bra kvällsinlägg och verka göra min röst hörd. 
Försöka få mitt liv så perfekt som möjligt fär att ni ska gilla det - Nej jag ska inte försöka få mitt liv perfekt till er för att ni ska gilla mig. Denna bloggen är inte till för att ni ska verka tro att jag e en perfekt människa och aldrig att det händer något dåligt, sry but no.
Denna sida är till för att folk ska få en inblick i min vardag, att man stöter på problem, blir nertrampade, att min kämparglöd smittar av sig, att folk i min ålder ska våga stå upp och tro på sig själva - för det är det jag vill förmedla. Mina tankar som sitter uppe i mitt huvud och snurra, det är då datorn åker fram. Jag skriver ut ALLA mina känslor och tankar på vardagen - dom små känslorna ramlar ner på mina händer och över till tangentbordet och pang bom sitter ni och läser det.
Det är en del av mitt bloggande går ut på - att ingens liv är perfekt  och ibland gör många smällar ont, jag berättar allt för er, MEN jag försöker formulera mig på ett bra sätt för att få er till att få en lyckospark i baken. 
 
Jag sitter int med en blogg i handen för att få ett jävla perfaliv, mycket händer nu, mycket vänner som åker hit och dit. Mycket puschar som jag tar på olika håll, mycket skratt och mycket tårar - alltså bloggar jag bättre, för ALLLLLAAAA mina deepshit är bygga på EN sak - det är mina historier som jag gått igenom. Därav puplicerar jag inlägget utan att hänga ute någon och få till inlägget så ni får e kick.
 
Det är såhär jag driver denna lilla bloggen framåt - det kanske lönar sig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0