Angående pelhambett, fick denna kommentaren av mittlivscitat.blogg.se. Var tvugen att lägga ut den - så bra skrivit och så sant!

Jag tycker att man kan använda starka bett OM man kan hantera det och OM man är medveten om att man inte kan sitta och rycka och dra i hästen. Som du skrev så borde det räcka att man pillar lite med fingrarna...
Att se småbarn rida runt med starka bett och sitta och slita och dra i hästen gör nästan ont i mig... Kan man inte hantera det ska man inte använda det heller.

Sedan så tvivlar jag inte på att du kan använda det på ett bra sätt, för det vet jag att du kan :)



Kommentarer
Olivia - mitt livs citat

Nämen! ;)

2013-01-08 @ 15:33:10
URL: http://mittlivscitat.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0