1 bra sak om mig/ 1 dålig sak om mig

1 bra sak om mig:
 
  • Jag står upp för mig själv till 110%, om någon säger saker som JAG gjort men inte har - säger jag det och står för det. Jag står seriöst för det jag säger och tänker igenom det noga innan jag framför det. OCH det e det jag vill insperar tjejer i min ålder till att göra. Med handen på hjärtat säger jag att för en månad sedan stog jag verkligen inte upp för mig, nu säger jag till om något e fel och står för det i vårt och tort.
1 dålig sak om mig:
 
  • Jag e väldigt feg av mig, sjukt feg. Jag vågar lite och nu menar jag inte att jag typ inte vågar gå i mörker utan med mig. T.E.X att våga säga till kompisar och dom beeter sig på ett sätt som inte e okej eller att jag inte vågar göra saker för jag e rädd för vad folk ska tycka.  Jag försöker och jobbar verkligen på dt varje dag. Men detta är en enhet som verkligen inte e bra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0