Vi kör frågestund

Fråga vad ni vill ha svar på. Jag svarar på ALLA frågor



Kommentarer
Elsa

Vad tycker dom i din klass om dig?
Skulle du vilja träffa oss läsare?
Kan du lägga ut en video på hur du sminkar dig och sätter upp håret på morgonen?
Varför byter du inte stall om du vill ha manege?
Det var mina frågor<3

2012-10-29 @ 14:57:25
Nina

1. Längtar du till sommaren?
2. Hur ser andra dig?
3. Killen/ limone
4. Vill du sluta ridq?
Vad vill du jobba med då du blir stor?
6. Vilka bloggar läser?

2012-10-29 @ 20:44:27
Anonym

Vad tycker du om kissie?
Dressyr/hoppning
Skolan/ lov
A-ponny/ d-ponny
100 falska vänner/ 1 sann vän
Dina tävlingsmål med limone nästa år?
Läser dina föräldrar din blogg?
Vem skulle du vilja byta liv med för en dag?

2012-10-30 @ 09:48:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0