Tänk livet

Utan alla jävla kommentarer? Tänk, ingen kommentera något om dig, tänk hur skönt det hade varit.
Kunna komma till skolan, eller till någon utan att det första som händer är att du får en bad kommentar om dig själv.

Seriöst, fan vad gött det hade varit att bara vara dg själv utan alla andras tycke. Eller tänk och veta att ingen, verkligen INGEN pratar skit om dig, att alla tar dig som du är och inte behöver påpeka var ända jävla ord.
Hade varit så skönt. För ALLA har en oro om att skitsnacket finns om dig.
Jag VET folk kan snacka om allt om just dig, ett ögonbryn som inte är perfekt, eller varför inte att du har en sne näsa eller är dum i huvudet.

Tänk vad jävla skönt det hade varit att alltid veta att du betyder något för någon. Att du är någons liv, förebild eller hopp. Skulle lätt viljat prova att veta och ingen kommenterade om dig, snacka skit eller veta att jag är världen för någon.
Att kunna lägga ut en bild på Facebook utan ALLT ni vet;)

Seriöst, har ni någon gång tänkt på vad vi håller på med, hur ofta berömmer du, ALDRIG kommenterAr eller snacka skit på 1 jävla dag? Har du tänkt på det någon gång, för många gör nog dethär.

Fine, vi kommenterar och är på skoj men vissa klarar inte det.
Har du någon gång undrat om någon verkligen tycker om dig och DU är världen?

Eller varför, har du tänk på hur du beeter dig?
Seriöst, är det detta vi gör 24/7 eller?
Never, en BRA och SNÄLL kommentar, är det detta vi vill.
Att hela tiden gå runt och vara osäker på vad folk tycker om dig, om och om vad folk snackar skit om dig. Betyder jag ens något för någon.

Har ni aldrig tänkt på vad taskiga vi e, seriöst.

Tänk er en värld UTAN allt detta, hade varit så skönt. Eller?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0