svaren

Vad tycker dom i din klass om dig?

Blandade åsikter. 


Skulle du vilja träffa oss läsare?

Självklart, hade varit sjukt kul!


Kan du lägga ut en video på hur du sminkar dig och sätter upp håret på morgonen?

Jag anväder bara mascara, enkel av mig vetu ;) Men om ni vill det kanske jag kan göra det!

 
Varför byter du inte stall om du vill ha manege? 

För det första så trivs jag bättre än bäst. Och för det andra så står killen där!

 

 

1. Längtar du till sommaren?

Om jag gör.


2. Hur ser andra dig?

Snygg, söt och bäst, haha.

 
3.Killen/ limone


4. Vill du sluta rida?

Nej verkligen inte, ett liv utan hästar finns inte.


Vad vill du jobba med då du blir stor?

 Ha ett ett stort och framgångsrikt tävlingsstall.


6. Vilka bloggar läser du?

Nellieberntsson.se Linnolsson.se,  Axelinaackie.blogg.se, Ponnysanning.se, Dressyrmupparna.se.

Vad tycker du om kissie?

Tar inte upp det här. 

 
Dressyr/hoppning


Skolan/ lov


A-ponny/ D-ponny


100 falska vänner/ En sann vän

 
Dina tävlingsmål med limone nästa år?

Få en bra känsla, hur långt upp vi kommer få vi se. men en klass i taget för att få en grym och trygg känsla.

 
Läser dina föräldrar din blogg?

Japp.


Vem skulle du vilja byta liv med för en dag?

Hmmm. Har faktiskt ingen aning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0