Spring för livet

Falska vänner är på G. Har ni någon gång känt en känsla när man själv inte vet vem man är. när man inte vet vilka som verkligen bryr sig? Jag har tappat bort mig helt och hållet, vem är igentligen Elin Holmberg..
Vilka kommer alltid stanna kvar.. Är jag den cheyen som ALLTID ställer upp och hela tiden är stark, alltid gör sitt bästa eller är jag den cheyen som är osöker, eller whut? Vem Vem VEM är jag? Och nej jag ycker inte synd om mig själv, im just asking. Jag undrar vem jag är, vilka som alltid stannar och vilka är mina VÄNNER:. kAN någon svara på den fråga? Är helt upponervänd, jag vet inte::..Det är två saker jag alltid kommer stå upp för.
 
1. Alltid vara stark ochinte låta någon trampa ner mig.
2. Stå upp för det jag tycker.
 
men vem är jag? jag vet ärligt inte det. Ska jag fly eller springa. Kan någon hjälpa mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0