Sommaren

Kolla igenm bilder från i somras som www.mittlivscitat.blogg.se tagit. Hälar så långt bak, hälarna uppåt och käringrygg.com.. Har kämpat med under somarenmycket, gett fina resultat. ner med hälarna och sitsen bli perfekt kan jag säga. Filmer, bilder och alltsånt, eftersom jag kom på mig själv härom VECKAN att jag haft 
långa läder som en dressyrsadel och hans är typ hopp så.. blivit lång men nu är det tillbaka och jisses ser ju ut som ett tävlingspar tillsammans på en nyklippt ponny, hrlt klart.. Så sommaren har jag inte bara utvecklas i mig själv utan i ridning sjukt mycket.. Även händerna är mycket stilare och ligger i rätt possion..
 Förr.
Innan han blev klippt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0