Sommaren 2012

Jaru, sommaren 2012. Hänt så DAMN mycket saker, sjukt mycket kan jag säga.
Jag har utvecklats i mig själv så mycket.
Blivit sjukt mycket mognar, börjar tro på mig själv upp till 110%, börjat köra mitt race och inte ta åt mig all skit man får.

Sommaren har jag funderat om ALLT 24/7.
Var ju på ett ridläger där jag fick ett extra band till killen, där jag även fattade att jag RIDER inte HOPPYRIDER. Nästa sommar blir det träningsläger och inte ett jävla ridläger.
Nej nu lämnar vi ridläger.

Blivit så DAMN nertrampande som jag never har blivit innan, där började jag tänka sjukt mycket.

Varför trodde jag inte på mig själv innan?
Varför? Jag vågade ha på MIG det JAG vill. Börja kör mitt race och vara mig själv, och nu efter sommaren så är jag så nöjd över att jag tog det steget ut, en helt ny person.

Inte längre än orsäker person som inte vågar vara säg själv, klä sig som man själv vill.

Utan nu, en person med ett grymt självförtroende, tror på sig själv. Är sig själv upp till 120% och ser ut som jag vill. Kommentarer skiter jag fulstänigt i.
Världen är inte till för att alla ska gilla en, punkt slut.

Jag stannar kvar om någon trampar ner mig och sätter ner fötterna om någon försöker.

Detta känns sjukt bra.
Sommaren har jag verkligen MOGNAT i mig själv och är stolt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0