Ska vi säga godnatt eller?

Haft en grym bra söndag. Ridit båda ponnysarna och seriöst dom var bättre än bäst, REAL. Fixade och så i det stallet jag passat. Gjort läxor med mamma i över en timma.
Har ett stort NO-prov på tisdag.
Veckan som kommer ska jag bara vara och göra läxor, "host".

Måndag: plugga stenhårt inför prov på tisdag. Då får också båda ponnysarna vila och jag ska PLUGGA.

Tisdag: killen ska ridas limone promeneras. Även läxor på kvällen.

Onsdag: limone ska promeneras. Läxor i massor med.

Torsdag: killen ska ridas. Limone ska ridas i paddocken, rida igenom henne lite. Övergångar och tempoväxlingar. Plugga efter, som vanligt, höhö.

Fredag: limone ska promeneras. Taco with daa familia.

Lördag: killen ska ridas. Fixa lite i stallet och sånt.

Söndag: limone ska ridas ut. Sträcka och ha kul.

Min vecka, som ni ser är det mycket plugg som ska fixas.
Men men, sånt är livet, vetu!

Vill också säga TACK för alla läsare idag.
Haft över 100 unika. I vanliga fall har jag under 60. Nu säger jag inget om ANTAL längre. Men jao, tack så mycket.

Hann i allafall skriva ett " feeling". Men nu säger jag hej.
Kolla vilken jävla god glass jag åt förut.
Tisdag: killen ska ridas och limone promeneras.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0