shit

vad jag har det bra nu, seriöst!
ligger i min sköna säng, ett stort kuddberf och en katt, datorn är framme och mobilen har NRJ och sara e med på facetime. pratar om allt och inget, skrattanfall och fan vad jag är lycklig. dom här kvällarna är så grymma.
 
annars då, ätit tacos med familia och V och A, mätt är man.
statistiken äger så sjukt mycket, hela .... läsare och det är faan otroligt! ska skriva ihop ett deepshit till imorgon.
ska börja rida killen på ett hårdare bett, han får så mycket lusern nu att han blir överpigg och när man rider ut samtidigt som man har en ponny som springer och är sjukt stark är det svårt att hålla han. blir nog grymt imorgon, bilder kommer komma i massor, LOVAR. ska bli så skönt att få komma helt SJÄLV med killen till min bästa vän.
bara rensa allt och ha sjukt roligt, marreh jag glömmer dig inte'!!
men ska prata vidare och skojja vidare med sara, hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0