Saker ni inte vet om mig

1. Jag HATAR smällt ost.

2. Tycker bara om EN pizza.

kebabpizza fast med köttfärs istället.

3. Jag måste typ lukta på allt jag äter.

4. Jag är inte den personen som tar för
Mig om jag inte känner dom.

5. Jag gråter aldrig om jag slår mig.

6. Jag hatar tjejer som tror att dom är bäst i allt.
7. Ibland tänker jag på när killen dör och
hur jag ska klara livet utan honom.

8. Jag hatar att ducha länge.

9.när jag går själv kollar jag
alltid bak om ingen är med.

10. Jag är typ beroende av att lyssna på musik.



Kommentarer
Anonym

Haha de me ost vet ja mycket väl! Haha men du gråter inte överhuvudtaget typ har aldrig sätt dej gråta <3

2012-10-13 @ 19:54:47
URL: http://majasaaranen.bligg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0