Read it

Ta rätt eller fel? Vem ska man välja, sårar, vad ska man gå?

Ett ämne som jag tror många råkat ut för, eller?
Whut, vad pratar tjejen om tänker ni?
Förklaring, japp.

Jag har varit med om detta gång på gång, det är så sjukt jobbigt att bestämma sig, varför bestämma sig?

Du har två Goa vänner som är på dig 24/7, eller är det du själv som kanske har kämpat dig in i ett gäng och när du entligen är en av DOM kanske det dyker upp någon annan, vem ska jag välja.

Man tänker på sånt 24/7, i skolan, maten, på toan och HELA tiden, det är så JOBBIGT.
Dom som du har kämpat för, försöka komma in och bli en av dom.

Vem är bäst att välja?
Never skrivit om sånt här. Men vi fortsätter.

Du står i mitten av dom två som står på sidorna, vilken ska du gå till höger eller vänster?
Det går inte att aldrig bestämma sig, det går inte att vara med EN och sedan 10 minuter efter gå till DEN andra, tror man bara tappar vänner på det, eller?
Att ha EN, och sedan gå till den andra och helt plötsligt börja igga tuttlisa, fel.

Hur ska man tänka vart ska man gå, vem stannar kvar, vem är det bästa?
Jaa du, en bra fråga som jag inte kan svara på.

Kan bara säga att det är förjävligt att stå där och inte vet vem man ska välja, jag vet.
Har stått i mitten sjukt många gånger.
Folk tror att man kan slänga SKIT på mig och jag står kvar, så varför inte. Elin kan man säga vad som helst till för hon bryr sig inte, whut.
Det skär inne i en, men Jag vet och lärt mig att stå kvar och inte bry sig.
Men bara för det är det inte okej att slänga SKIT, eller hur?


Jag har stått i mitten, för att JAG inte har vetat vad JAG vill. Sjukt bra val, men vem är det som ALLTID stannar kvar, just det det kan vi ju fundera på en stund.
Folk underskattar en för DEN man SJÄLV om man går vänster, får man ett dåligt ryckte om man går höger?
Ja, vart ska man gå?

Ta magkänslan och stick för fan.
Men då kanske folk säger saker eller?
Så sjukt svårt att välja.

På tal om något helt annat, varför ska allt vara så sjukt svårt?

Nej, nu ska jag för fan börja sätta ner fötterna för folk när jag blir nertrampad, vara mogen.
Sicken tur att jag har grymma vänner.

Fötterna ska ner för dom som pratar om mig och kastar skit på mig, ska visa att jag också kan sätta ner fötterna, punkt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0