Play och Work hard

1 sak som jag ALDRIG ger mig på är ridningen.
Jag satsar fullt ut på det, jag SKA komma långt och högt.
Ingen kan ändra på det.
Toppenhäst eller inte jag ska HÖGT.
Det ät sjukt viktigt med bra förutsättningar, paddock osv. Killen är en ponny som man kommer högt och lär sig extremt mycket på och man kan verkligen inte få för mycket av han.

Tro det eller ej men man lär sig DAMN mycket på en jobbig ponny. Lovar er det.
Killen var en HOPPPONNY. Men se nu kan han nog mer dressyr, och vet ni vad jag har lärt mig massor.

Ridningen är det jag brinner för och har bestämt att jag ska KOMMA HÖGT
Du satsar kanske på, fotboll, basket, simning, tresteg och jag på ridningen.
Man kommer ingen vart om man inte satsar ALLT.

Vad är det jag satsar på då?
Självklart att rida höga tävlingar. Ridningen, om du inte satsar på en tävlingskarriär eller vill rida svåra klasser så ENLIGT mig är det inte kul.

Ingen kan stoppa mig, jag kämpar.
I Work it.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0