Om INTE..

Bullshitsnack fanns.
Om inte svikare fanns.
Om FAKE friend inte fanns.
Om man aldrig skulle vara orolig för utmaningar..
Om man alltid fick vara säg själv..
Om man alltid kunde göra något utan att någon skulle lägga sig i..
Om man kunde bajsa rosa..

Finns SÅÅÅ mycket som man vill ändra på, MYCKET.
Livet kan förendras sekund för sekund..
Alltså kan man aldrig VARA säker. Just för att livet FÖRÄNDRAS.
Jag tror alla vet att i ena sekunden kan livet vara shysst och i andra sekunden kan livet vara en stor bajshög.
Det finns hela tiden folk som pratat skit om just DIG. Och varför? Lets see?
Det finns hela tiden folk som hatar dig och det finns folk som gillar dig. Thats the life.
Men varför varför varför? Varför inte bara chilla, inte vara så jäkla hysteriska och hela tiden vara PÅ folk för allt dom gör.

Varför inte kunna säga något bra om en person istället för att säga dåliga saker om folk 24/7...
Att folk ska hålla på hela tiden, vara PÅ. Att inte acceptera att såhär är jag, like it or hate it? Bestäm dig istället för att hacka.

Som att gå och plocka godisar ur skafferiet hels tiden, till slut är godiset slut. Och vad finns kvar? Massor av smulor som ingen vill ha? Seriöst....
Till slut blir man sårad gång på gång och då orkar man inte vara stark och stå kvar.
" e man behövd av någon".



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0