Nu släcker jag

Allt. Ska istället ängna mig åt sängen och sova. Haft en grym dag, chill.
FaceTime med Sara i en timme, förhör på msuikprov.
Sanningen, jag och Sara är jävlig dåliga på att skämta när vi vill men när vi måste koncentrera oss så skrattar vi tills vi dör, där lätt jag som Lotta på bråkmakargatan. Grym statistik och bra uppdateringen. Men kommer inte på något att skrivs, jag säger som alla andra 33892 människor som har en blogg. Jag har " bloggtorka". Har nu tänkt på att min humor är ut över det vanliga, haha or not.
Fick en kommentar idag, alltså inte bloggkommentar utan från en person, " Elin vad är det med dig du är ju för fan azz rolig" haha ibland kan jag Vetu.
Godnatt, skrattar som en jävla hörna och somnar till dig Sara och din jävla reflex.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0