Jäklar azzå

Statistiken ligger på toppen, sjukt kul.
Videon vill såklart inte laddas upp, hate it.
Men men, ligger i sängen och känns som jag ska dö typ så.
Gympan idag var grym, vi hade BEEP test. Jag och Johanna klarade alla nästan alla längder och var dom ända i klassen. Så nöjd när jag har gjort mitt allra bästa, en skön känsla när man är sådär sjukt slapp i kroppen med NÖJD.

Imorgon blir det uppdatering kan jag lova dig. Min sommar 2012, blandade feeling.
Känner att bloggen ligger HÖGT, alltså levererar jag BRA. Men inge slår ju ni.😘

Ska även försöka få ordning på svaren.
Oh just det, fick ett mejl idag med, nam nam på det.

Jag vill bara säga tack till er, ni ska bara veta hur ni lyfter upp mig genom schyssta kommentarer, statistiken. Det hjälper ni mig med, att leva livet helt enkelt, TACK!!
Nu lätt jag lite väl gammaldags eller? Puss och godnatt.

Vet inte varför men älskar denna bild.



Kommentarer
Maja

Haha Elin de va du Johanna och Charlie kvar men Charlie va ju kvar sist och du hann nästan inte riktigt ner till linjerna tillslut jobbigt va de men duktigt ändå ;) inte för att va taskig ville bara påpeka :)

2012-10-01 @ 22:11:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0