I know..

.. Det har bara varit videbloggar och lite dålig uppdatering. Ska fixxa det. Sara földe med hem idag, gjorde våfflor, var ute och letade efter killens benskydd fast tror du vi hitta det? Såklart inte.
Sen så chilla vi med gungorna ett tag, and talking lite smörja.. Åkte med familijrn som ni vet till annas sång. Tråkigt, jaoo.. Haft en mysig grym liten vanlig torsdag.. Gjort franska läxan som var lättast.. Aaa, nu ligger jag här med en katt och min telefon. Fredag är det disco jööööö kuuul... Imorgon ställer vi klockorna på sex, right sara?? Hoppas ni haft en mysig torsdag i det grymma vädret med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0