Hiss till personer.

Linn ingvarsson: En person som jag verkligen diggar upp till tusen.. Många vet nog att hon och hennes kompis Ingrid driver bloggen www.dressyrmupparna.se. En häftig person som är så sjukt stark.Tänk er att hela tiden har ont i kroppen, huvudvärk och aldrig får känna sig fri. men hon tycker inte synd om sig själv och kämpar. en stor förebild och diggar henne mycket..
 
Nellie Berntsson: En person som ALDRIG låter någon trycka ner henne. hon står kvar och är sig själv upp till 110%. Tycker det är fett coolt att en 12-åring kan vara så stark och så mogen... Inget tvivel om att hon är drottning över ALLA.
 
Linn Olsson: En chey uy över alla andra, en förebild för många. En tjej som har ett grymt hjärta.Hon hittar alltid något bra i varje person och jag vem gör det liksom? En fett cool chey som är grym.
 
Tre personer som jag diggar MYCKET.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0