Hejsan

Sittet vid matbordet och försöker vakna till liv, trött tjej jao.. Kolla på hollywood fruar igår, gunilla e la för dum'
Ja igår hände väl inte så mycket efter stallet. Låg i soffan med mobilen och täcket, mys pys. Idag är det en ny dag ( nähä ). Limone ska promeneras och ska fixa hela stallet. Sen på kvällen har min syster någor framträdande men vet inte om jag hinner följa med. Plugg idag eller på kvällen då.. Franska. Ska försöka ladda över bilderna i helgen. Nästs vecka är det LOOOOOOOOOOOOV. Så skönt ska det bli, ett break från skolan kan det bli bättre? Vet ni vad jag somnar snart, haha så jävla grym humor jag har.



Kommentarer
Emelie

Varför har du så konstigt träningsupplägg för limone? Menar inget illa!

2012-10-24 @ 07:36:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0