Hej igen.

Denna veckan är det MÖCKE kul som ska hända. Limone ska gå tufft hon om det är någon så har hon en tuff vecka framför sig. Killen har sin träning och den stannar där, punkt. Inga ändringar vi kör på detta nu.

Måndag, alltså idag ska limone bara promeneras, hon var drängsvettig igår och fick jobba hårt. Imorgon, tisdag ska hon ridas i paddock, bara typ 20 minuter. Travas och så. Onsdag är det träning och då blir det hårs dressyr, me like. Torsdag ska hon gå ut och gå.
Fredag blir det ett hård pass i paddocken.
Lördag får hon vila. Och söndag paddock .
Lördag åker jag upp med killen till Sara och hennes quest. Vi ska rida ut tillsammans. Viktigt för han att han kommer ut och ser nytt för att det inte ska bli för tråkigt. Ska försöka planera in att klippa limone i veckan också.

Min vecka och mitt liv.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3464876/images/2012/pic_50692fc79606ee4178f6d0da.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0