Godmorgon

Ligger fortfarande i sängen och myser.
Funderar på om jag ska hänga med till morfar eller inte. Ponnysarna MÅSTE ridas. Tror det lutar åt att jag är hemma.
Men samtidigt är det skönt att komma iväg. Aa jag venne inte.
Det snöar ute? Seriöst snö redan, nej tack. Hade en grym kväll igår. Vi dansa hela kvällen=tränigsvärk. Efter det låg jag och mamma och kolla på någon film.. Så skönt med nu. Någon annan som älskar det? Ska hålla i gång bloggen i veckan, intressanta inlägg, måste bara hämta insperation. Är det något ni läsare vill göra? Frågrstund, hissa och dissa? Kommentera för fullt då..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0