DEEPSHIT

ska jag vara ärlig nu så finns det inte mycket DEEP vad jag ska skriva om. är så sjukt lycklig och det år SÅÅÅÅ svårt och skriva när man inte är på dåligt humör. men en sak som jag alltid kommer vara sjukt trött på är.
 
Allt dehär jävla skitsnacket, omoget och allmänt elakt.
Jag vet att snacket finns där 24/7, vet. ni vet att jag är imot det.
efter att jag fått reda på HISTORIAN bakom dig och skitsnacket om mig så är jag emot det fullständigt.
jag HADE verkligen ingen förutom min famlij och prata med då, tog hem kpmisar för att snacka skit om mig.
iatället ¨så säg att du inte gillade mig.
personligen så blir jag mindre sårad om folk säger öga mot öga att du inte gillar mig istället för detta småsnacket HELA tiden.
 
blir så sjukt trött bara jag tänker på det på det.
att vara MOGEN betyder inte att man ska klä sig och försööka vara snyggaste. det handlar om att prata moget, stå för sitt ord, inte låtas trampa ner och STÅ.. om gullamarie intee är i skolan idag. men yess då snackar vi skit om henne. gullmarie kommer till skolan nästa dag, hej gullmarie, vi pratade om dig igår och hur perfekt och snygg du e.
 
så inte okej. tummen ner för skitsnacket.
bli2012  och inte 2010.
 
 
en annan sak so jag är jävlit irriterad på är alla facking kommentarer om alla hela tiden.
åå din fjortiz, muskulösaunge, cpbbarn, omogen, dum, och alla sånna.
varför varför? alla är sig själva och det går inte att ändra på. nu sätter jag ner fötterna. inte okej att ge folk kommentarer om ens utseende eller beeteende. hatar det så fucking mycket. dissar det mycket.
 
lev dittliv, hitta ditt flw och bry dig inte om andra.
 
märker det tydligt i ridningen, när jat träna tillexempel och folk ärr medsom jag själv känner att jag msåte prestera inför dom då blir det lätt att jag koncentrerar mig mer på att prestera än att RIDA.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0