Stark, vadådå?

Hör upp nu allihopa..
Vissa personer ha lätt för att bli sårade, dom blir ldsna av allt och inget. Okej, men varför? Ja, dom personerna har absolut inget självförtroende, dom har INGEN person som dom kan gå till när livet suger.
Fine, sånna personer måste ta tag i situvationen, dom kan inte tycka synd om sig själv om dom inte försöker å ordning på det, that`s it. Svaga personer, eller svaga och svaga personer. Personer som ha lätt och bli sårade och tar åt sig av ALLT. Sånna drar sig ofta undan vill liksom inte synas utan vill vara dom där små personerna.
 
Vissa personer är sjukt starka. Tar inte åt sig om något och då menar jag verkligen INGET.
Dom personerna har ett lagom självförtroende, inte det där diviga äckliga utan ligger där vågen vill. Dom har personer som kan stötta dom om något händer. Dom kör ett race och låter verkligen ingen förstöra det.
Diggar sånna tjejer, tycker dom e fett grymma och har n stooooor potentitsial till att tycka om alla och kan hålla sig inne om dom inte gillar någon, hands up.
 
Okej då ska vi ta att tänka efter en liten stund. Vem får mest skit, vem är det som får höra dåliga saker om sig själv varje dag. Vi ställer två stycken på vågen. Vem tror du? Dom starka fick visst ta mest skit.
Vad fan, varför är det så då? vill du veta.
När andra personer kasar skit fångar inte dom STARKA det utan står upp för sig själva. Det är fanemig grymt jobbat. Men en sak som händer då är att personer får reda på att man inte tar åt sig.. Då tänker alla helt plötslig jamen den tjejen där borta hon tar inte åt sig så henne gör det inget om vi kastar sten i hennes hjärta, hon bryr sig inte. Nej, fine det gör man inte men efter ett tag blir man det, stenarna krossar hjärtat och det ända som finns kvar är grus. Man har lust att gå under.
 
Bara för man är stark så får man inte slänga skit på en.
 
varför ska vi över huvutaget kasta skit på folk och varför just dom starka? Okej jag är ingen person som vill skryta. Jag tycker att jag e stark, jag försöker ha huvudet högt, jag försöker ha båda föttera nere på jorden När det är seriöst försöker jag betee mig på ett moget sätt. Destu mer skit jag får destu svagar blir jag och efter det blir jag starkare och hyr jag ska hantera det. Om jag tycker det så får jag tycka det.
 
Vissa personer hatar mig och vissa personer diggar mig men vad som än händer ska jag alltid hålla mig stark.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0