När något är fel, märker man det

Som rubriken e. När det är något som e fel, man e ledsen, arg och besviken. Man märker det på nästan alla. Man märker det tydligt på mig, men alla har sånna dagar. Min dag är dock inte bara en. Folk frågar, vad e det med dig, jävla surtant, har du promblem, yes box så kör vi. Seriöst, om du hela tiden ska hacka ner på mig och ge en elak kommentar när man e ledsen, besviken, arg, är det verkligen det rätta tillfället.
Ska man inte stå där och vara en riktigt vän, kunna stötta en och få en att bli glad. Men nix, istället ska man få 300000 dedlåtande kommentarer. Det ändras inte, specillet inte humöret.

Jag e en sån person som kan gråta och sedan skratta om folk verkligen e riktiga.
Man får fan inte ens vara ledsen eller något för då kommer alla mot en och slår en. För första gången kanske du ska använda din hjärna, tänka till varför hon e ledsen, arg och besviken? Istället för att komma som ett bi och sticka en. Fundera och var en vän. Just nu bevisar du bara att du inte kan behandla och vara en äkta vän mot mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0