Tjock, smal eller ful

Man kan ha så jävla kul ändå, former, ful perfekt whut evve hur då ser ut?
Bara man har ett gott hjärta så är JAG nöjd. Men nej här i Sverige och tånåringar i Sverige ska man sminka sig perfekt ut till minsta, perfekt klädstil. Lukta gott och beete sig på ett perfekt sätt.
Never, att jag skulle sägs till någon sådär rakt ut att jag hatar en person för det och det, ALDRIG.
Visst man kan skojja om sånt med vad är rätt och fel i detta?
Ett gott hjärta och ett sunt förnuft, vad mer?
Jag stör mig så sjukt på folk som tror att dom är snyggast i världen och alla gillar den och så, så FEL!
Om man inte ha råd till snygga kläder sk man inte få ha en en vän då eller?
Wrong, men mm tänker inte på sånt, om man har en poppis vän blir man själv poppis?
Jag tycket att man blir mer poppis om man är vän mot folk som har det jobbbigt
Jag säger inte att man får ha en vän som ser bra ut jag säger bara att det är insidan som betyder.
Den dagen din snyggaste vän övergiver dig, valde du verkligen rätt då?

Utsidan räknas men insidan betyder, right?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0