SVAREN!

Hur länge tror du killen lever?

Om han inte får någon allvarlig skada igen så tror jag att han kan leva upp till 30.
 
Vad bor du`?

Jag bor i GÖÖTTEBORG.
 
gILLAR du justin bebier?
 

Nej, jag gillar inte justin.
 
Kan inte du ha en tävling snart, hade varit så kul?
 

Klart jag kan!
 
Varför startade du din blogg?
 

i början var det för att jag ville berätta om mitt liv, min vardag och så!
 
jAG älskar din blogg, tror du jag kan starta en fast den kommer inte bli lika bra som din?
 

Bara du tycker det är kul så ska du starta en blogg :)
 
Jag frågade min kille om han gillade mig, då sa han nej och då gjorde jag slut med han. Tycker du jag överreagerade?
 

azzå, ja du överreagerade. Alla människor gillar inte alla, om inte han gillar mig fine!
 
jAG har problem med en kille, jag gillar han men vet inte om han gillar mig, vad ska jag göra?
 

Säg till honom att du gillar honom, om du får ett NEJ tillbaka har du inte gjort något fel.
 
HAR du något smecknamn?
 

Amanda!
 
Hur ofta hänger du med sara och marreh?
 

Så ofta jag hinner, stallet tar mycket sån tid! Men all min fritid då jag inte är i stallet ägnar jag med dom!
 
Vad är ditt mål med ridningen just nu?
 
Nu är målet SM i dressyr med limone.
 
Vem hade du helst tävlat OS med, limone eller killn?
 

Killen, vi har gått igenom mest. Men tror det hade gått bättre med limone, haha!
 
Vad hade du tagit med dig till en öde Ö?
 

Telefonen såklart.
 
hUR hög är killen?
 

1,27 är han.
 
Vem äger stallet där din häst står i?
 

It`s a secret.
 
Vem hänger du med på rasten?
 

Marreh och sara!
 
Vet att du tycker om dressyr men vad tycker du om hoppning?
 
Hoppning är kul och hoppar också ibland, men JAG tycker dressyr är roligare och det är därför jag satsar på de.
 
Hur många gåner har du tyckt att det har vart jobbigt med häst?
 

ALDRIG, eller när jag måste väja brt tider med kompisar för stallet.
 
Har du  något husdjur förutom hästarna?
 
En katt som heter sebbe.
 
Vilket är ditt farorit märke på kläder?
 
Bryr mig inte om märket, sålänge det är snyggt så.
 
tYCKER killen om hoppning eller dressyr mest?
 

han var hoppponny i början, han älskar att hoppa men dressyr tycker han med om och nu går han bättre dressyr.
 
Tycker du själv att du är snygg/söt?
 

Jag älskar inte mitt utseende men jag hatar det inte.
 
hUR många hästar har du haft?
 
limone är först, men haft hemma många hästar och ridit till.
 
Är sara och marreh dina bästisar?
 
Ja.
 
Vad betyder marreh och sara för dig?
 

MYCKET.
 
hUr hinner du med stallet, skolan och kompisarna och är 12 bast?
 

Jag vet seriöst inte, det bara flyter på! och att jag är 12, jag är väl mogen och har lärt mig att man MÅSTE!
 
Hur ånga tävlingar?
 

Vet inte?
 
Hur många är ni i din familj?
 

Pappa, mamma och två systrar.
 
hUr fixar du dig på morgonen?
 

duchar gr jag alltid kvällen innan, fixar håret på med mascaran och borsta tänderna!
 
Jag rider men ine lika duktig som dig, har du några tips?
 

kan inte svara på fråga, måste se dig rida!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0